Искам само да поговорим за това как работят вашите кораби. Круизната индустрия често получава лоша слава заради замърсяването, горивото и т.н. Но сега експериментирате с хибридни кораби. Можете ли да ми кажете колко от тях имате във флота си и дали планирате да добавите още? Silver Nova и ще се присъединят към флота ни това лято. Това е първият мултихибриден кораб, който се движи както на газьол, така и на втечнен газ. Освен това използва батерии и горивни клетки. Така ще има 40 процента по-малко парникови емисии от предишния клас кораби.
Но от гледна точка на бизнеса, как се съпоставя структурата и разходите за експлоатация на хибридните кораби с обикновените кораби през целия му живот?
Те са значително по-скъпи. Но за всички карибски групи устойчивостта е наистина един от стълбовете на стратегията. Ангажирахме се с достигане на нулеви емисии до 2035 г. Имаме голям късмет като малък бранд да сме в състояние да си позволим експеримента с тези невероятни технологии.
В момента икономиките отварят, особено в Китай. Но как се подготвяте за потенциалните макроикономически предизвикателства, пред които бихте могли да се изправите, включително може би рецесия в много страни?
Трябва да кажа, че потребителите на лукс са предимно устойчива група, особено по-зрелите. Те не се отказват да харчат за преживявания. Наистина искат да пътуват по света. Всъщност наблюдаваме, че тенденция към дълги и екзотични пътешествия е силна както никога досега в индустрията на луксозните круизи.