Круизна компания Seabourn не е много популярна у нас, тъй като предлага специфичен круизен продукт в най-високия пазарен сегмент, този на луксозните пътешествия по море. Разбира се, брандът има почитатели и в България и ще привлича нови такива, поради факта, че много хора вече предпочитат да заплатят повече, но и да получат повече, т.е. цената вече не е единственият определящ фактор при избора на круиз.
Круизната концепция на Seabourn е изградена върху разбирането, че когато пътуването е за удоволствие то трябва да е от най-високо качество. Да бъде луксозно, но не претенциозно и снобско. Да бъде елегантно, а не посредствено. Да бъде комфортно и най-вече да оставя спомени. Спомени, не само във вид на стотици снимки от прекрасни дестинации, но и като усещане за едно приятно преживяване, като приятен аромат, който остава в съзнанието на човека за цял живот.
Флотилията на Seabourn се състои от няколко средно големи кораба, проектирани и построени в съответствие с идеологията на продукта. Капацитетът на корабите е между 460 и 600 гости, настанени в просторни, луксозно обзаведени апартаменти, повечето от които с веранди.
Круизният продукт на Seabourn привлича хора на възраст 40+, с оформен вкус и с ясна представа за ценните неща в живота, които обичат да пътуват и да споделят забавления и приключения с други интересни хора. И не на последно място със стабилни доходи над средното равнище.