Expedition Cruise Network пусна нов инструмент, за да помогне на туристическите агенти да разберат по-добре сектора на експедиционните круизи и успешно да продават маршрути през 2024 г., пише Cruise&Ferry.
Ръководството на ECN „Selling Expedition Cruising: Wave 2024“ включва преглед на дестинации, съвети за продажба и много други. От компанията се надяват с тази своя инициатива да дадат възможност на агентите да повишат продажбите си през 2024 г. и да се възползват от растежа, който секторът на експедиционните круизи регистрира както в потребителското търсене, така и възможнжстите, които предлага.
Снимка: Expedition Cruise Network
„В доклада ни за 2023 г. отбелязахме, че агентите се нуждаят от повече подкрепа, за да разберат диференциацията между операторите на експедиционни круизи и нюансите на сектора, за да осигурят продажби за такъв продукт с висока стойност“, казва Аквиле Марозайте, главен изпълнителен директор на ECN. „Нашето ръководство „Продажба на експедиционни круизи“, което ще бъде актуализирано с пускането на повече сделки, има за цел да намали тази празнина в знанията чрез повишаване на уменията на туристическите агенти относно текущите оферти в сектора на експедиционните круизи, познания за дестинации, оператори и продукти за клиенти, независимо дали са ентусиасти на дивата природа, любители на историята или просто търсят бягство от ежедневието“, допълни Марозайте.
ECN е създадена през април 2023 г. и сега се състои от 20 членове, които работят за насърчаване на експедиционните круизи.
Теодора Петрова