Все повече и повече гости резервират предварително своите преживявания на круизите и харчат пари чрез приложения на своите мобилни устройства на корабите на Royal Caribbean Group, съобщава Джейсън Либърти, президент и главен изпълнителен директор, по информация на cruiseindustrynews.
„Огромното увеличение на нашите приходи през последните няколко години беше продиктувано от новите възможности, въведени, за да улеснят нашите гостите, които предпочитат да запазват предварително забавления на кораба. И тази година ще продължим да подобряваме тези способности, допълва Либърти.
По информация на компанията приблизително 70% от гостите резервират поне една дейност преди круиза. Около една трета от покупките на борда сега идват чрез мобилното приложение на Royal Caribbean и вече има около 40 % повече резервирани услуги преди круиз през 2024 г. в сравнение с 2023 г.
Клиентите, които купуват изживявания на борда преди своя круиз, харчат около два пъти и половина повече от тези, които не купуват преди това.