Франция вече брои дните до Олимпиадата. Междувременно страната се опитва да отговори на туристическия бум.
Платформата за споделено пътуванеUber Technologies представи набор от мерки в сряда, включително предлагане на пакетни круизи по Сена. Компанията ще предлага своите Uber Cruises безплатно от 12 юли до 3 август, а клиентите също така могат да резервират еднодневно пътуване, включващо дегустация на шампанско, което ще е в рамките на пакета Uber Bubbles.
Uber също така планира да направи "значителна" инвестиция в стимули и отстъпки за шофьорите. Компанията не разкрива сумата, която инвестира в тези инициативи.
Над 15 млн. посетители се очаква да пристигнат в Париж това лято - с 30% повече спрямо предходните години, което натоварва мрежата на обществения транспорт, обяви компанията. Тя очаква рекордните 40 хил. шофьори да предлагат услуги в нейната платформа по време на Олимпиадата.
Uber също така се опитва да привлече клиенти, които са по-притеснени за разходите си, като има предложения на по-ниски цени.
Въпреки че по време на Олимпиадата ще се използва динамично ценообразуване, Uber ще предлага промоции за пътници на ключови места като летища и гари, където се очаква близо 1 млн. души да пътуват с Uber. Компанията предоставя "промоции" на шофьорите, като допълнително заплащане за завършени пътувания, които започват в определени зони, в рамките на определен времеви прозорец.