Virgin Voyages се насочва към нов тип пътници: дистанционни работници. Базираната в Маями круизна компания, собственост на сър Ричард Брансън, представи едномесечен круиз, наречен „Scarlet Summer Season Pass“. По същество това са четириседмични круизи, в един пакет, за да се харесат на отдалечени работници, които искат да прекарат един месец в морето около Южна Европа.
Снимка: Getty Images
„Хората наистина възприеха гъвкавия стил на работа и той резонира сред пътниците“, каза изпълнителният директор на Virgin Voyages Нирмал Саверимуту пред CNBC Travel. Scarlet Summer Season Pass включва престоят на двама души и струва 9990 долара. Цената включва стая, храна, групови фитнес класове и Wi-Fi, плюс услуги за пране, ежедневни кредити за кафе и чай и достъп до работни пространства. Резервирането на „Season Pass“ е с 30% по-евтино от резервирането на четири седмични круизи един след друг, според уебсайта на Virgin. Пътуващите могат също така да сменят спътници за различни етапи от круиза, каза Саверимуту, стига да са на 18 или повече години, в съответствие с политиката на Virgin Voyages само за възрастни.
Круизите „Season Pass“ ще плават на корабите Scarlet Lady и Resilient Lady на Virgin, всеки от които може да побере около 2700 гости. Круизите са планирани да плават от юни до септември тази година.
Една от идеите на Брансън
Популярността на круиза на Virgin’s Season Pass произтича от по-широкото преминаване към дистанционна работа след пандемията Covid-19. „Ние сме в разгара на масивна трансформация в това как, какво и къде вършим работата си“, каза главният икономист на KPMG, Даян Суонк, пред CNBC Travel. „Няма връщане на духа на работата от вкъщи обратно в бутилката. Фирмите, които се опитват твърде агресивно да го направят, губят голяма част от достъпа си до най-добрите таланти и разнообразието на своята работна сила.“
Саверимуту каза, че повечето от дигиталните работници, които са резервирали круиза, са около 50-годишни и са наети на пълно работно време на дистанционни позиции. Той каза, че идеята за програмата е дошла директно от самия Брансън, след като е научил, че пътниците предприемат продължителни пътувания, докато работят дистанционно на корабите на компанията. „Отговорът наистина беше феноменален. Това наистина ни изненада“, каза той.