Celestyal пусна опростена тарифна оферта, наречена „Celestyal One“, която заменя настоящите пакети „Experience“ и „Experience Plus“ на линията, според прессъобщение на компанията.
- „Celestyal One“ ще включва круизната тарифа, безплатен основен WiFi за всички гости, филтрирано кафе, чай, вода и сок през целия ден (6:00-22:00 часа), неограничени безплатни безалкохолни напитки в основните ресторанти с храната, както и пристанищни такси и данъци, и бакшиши за екипажа.
Celestyal също така опростява предлагането на напитки, като премахва всички пакети с напитки. Компанията заяви, че те ще бъдат заменени от предплатен портфейл за храна и напитки, наречен „CelestyalPay“, който ще се използва на борда за всякакви покупки на храна и напитки, които не са безплатни. Гостите могат или да добавят таксите към сметката си, докато пътуват, или да заредят предварително пари в своя „CelestyalPay“ преди отплаване, за да получат допълнителни бонус кредити от круизната линия. Гостите могат да използват картата си за каюта, за да плащат за всякакви покупки чрез „Celestyal Pay“ и да проверяват баланса си по време на круиза онлайн или чрез услугите за гости.
Лий Хаслет, главен търговски директор на Celestyal, каза: „Ние сме пристрастени към високата стойност – независимо дали става въпрос за съотношение цена-качество, пари или забавление. Затова сме развълнувани да представим нашата нова тарифна структура „Celestyal One“ и „CelestyalPay“ като директен отговор на обратната връзка от нашите гости и партньори туристически агенти. Нашият нов опростен подход предлага много подобрения, по-голям избор, по-голяма гъвкавост и невероятна стойност.“
Кредитът CelestyalPay е предназначени за покупки на храни и напитки на борда, 10% такса за обработка на всички транзакции и невъзможност за прехвърляне или възстановяване на неизползваните суми в края на круиза. Кредитът CelestyalPay не може да бъде прехвърлян на други лица, изплащан в брой или комбиниран с други оферти.
Теодора Петрова